Zapytanie 8/2017/NSZ Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 im. T. Kościuszki w Krasnymstawie ul. Zamkowa 1 22-300 Krasnystaw tel./fax + 48 82 576 37 55; e-mail : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. www.zspnr1-krasnystaw.edu.pl Krasnystaw, dnia 09.08.2017 roku ZAPYTANIE OFERTOWE NR 8/2017/NSZ Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 im. T. Kościuszki w Krasnymstawie w związku z realizacją projektu „Nowa Szkoła Zawodowa” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 12.4 Kształcenie zawodowe, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 zaprasza do składania ofert cenowych w celu wyboru wykonawcy na przeprowadzenie kursów podnoszących kompetencje dla nauczycieli zawodu i/lub instruktorów praktycznej nauki zawodu. I.Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie do 30.000 euro (art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych: Dz.U. z 2016 r. poz. 1020) zgodnie z procedurą rozeznania rynku, o której mowa w „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020” II.Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest realizacja specjalistycznych kursów podnoszących kompetencje dla nauczycieli zawodu /lub instruktorów praktycznej nauki zawodu. Nazwa szkolenia :„Kurs obsługi programu Płatnik” Przewidywana liczba Uczestników: 2 nauczycieli zawodu lub/i instruktorów praktycznej nauki zawodu Liczba godzin szkolenia: 20 godzin (w tym minimum 16 godzin zajęć praktycznych) Miejsce realizacji szkoleń: Krasnystaw. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zajęć poza granicami miasta na terenie województwa lubelskiego, z tym, że Wykonawca musi zapewnić zwrot kosztów dojazdu uczestnikom projektu do miejsca realizacji zajęć. Przewidywany termin realizacji szkolenia: sierpień 2017 roku Celem szkolenia jest nabycie umiejętności obsługi programu Płatnik. Źródło finansowania: szkolenie w całości finansowane jest ze środków publicznych, ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 12.4 Kształcenie zawodowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 Wymagania dotyczące realizacji szkolenia: wymagane jest aby szkolenie miało charakter aktywny, wymagający zaangażowania uczestników szkolenia. W trakcie przebiegu zajęć teoretycznych powinny być wykorzystywane wykłady, pokazy, prezentacje oraz zastosowane metody i techniki nauczania dostosowane do tematyki prowadzonych zajęć, Zajęcia powinny odbywać się w dni robocze tj. poniedziałek- sobota, Wykonawca powinien wyposażyć Uczestników szkolenia w materiały dydaktyczne niezbędne do realizacji zajęć w tym: długopis, notatnik, wydrukowana aktualna instrukcja użytkownika programu Płatnik lub podręcznik dotyczący obsługi programu, pendrive z nagranymi wzorami dokumentów, Wykonawca powinien zapewnić kadrę posiadającą doświadczenie w prowadzeniu szkoleń (min. 2 szkolenia) z zakresu przedmiotu zamówienia, która zostanie oddelegowana do pełnienia funkcji trenera na szkoleniu będącym przedmiotem niniejszego postępowania, Wykonawca powinien prowadzić szkolenie w sposób uzgodniony z Zamawiającym, wg ustalonego harmonogramu (wzór harmonogramu dostarczy Zamawiający), zgłaszając niezwłocznie Zamawiającemu wszelkie zmiany w harmonogramie, Wykonawca zobowiąże się do przeprowadzenia szkolenia z należytą starannością, zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy i obowiązującymi przepisami, w tym przepisami bhp i ppoż., każdy Uczestnik szkolenia powinien mieć zapewniony dostęp do komputera, Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia oraz przekazania Zamawiającemu kopii dokumentacji szkoleniowej, w tym m. in.: dziennika zajęć, listy obecności za każdy dzień osobno – według wzoru przesłanego Zamawiającego, protokołu odbioru materiałów szkoleniowych, kopię zaświadczeń oraz rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia zawierających: nr, imię i nazwisko, PESEL uczestnika szkolenia, nazwę szkolenia oraz datę wydania zaświadczenia. Wykonawca umożliwi Zamawiającemu przeprowadzenie ankiet monitorujących i ewaluacyjnych projekt wśród uczestników szkolenia, Wykonawca winien zapewnić uczestnikom szkolenia podczas trwania szkolenia serwis kawowy /kawa, herbata, napoje, ciastka/. Wykonawca będzie miał obowiązek: prowadzenia dokumentacji szkoleniowej zgodnie z zawartą umową na realizację usługi, zapewnienia odpowiedniej liczby i typu sprzętu na potrzeby realizacji zajęć praktycznych (tj. komputery z dostępem do Internetu z zainstalowanym programem Płatnik, drukarka) odpowiedniego oznakowania pomieszczeń, gdzie będą realizowane zajęcia (plakat formatu A3), materiałów szkoleniowych, dokumentacji szkoleniowej i zaświadczeń o ukończeniu szkolenia (umieszczenie logotypów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020, Europejskiego Funduszu Społecznego, nazwy projektu oraz informacji o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego), przechowywania dokumentacji związanej z realizacją szkolenia w ramach projektu w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz informować Zamawiającego o miejscu archiwizacji ww. dokumentów, ochrony danych osobowych uczestników szkolenia zgodnie z postanowieniami ustawy z dn. 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 922) oraz do zawarcia z Zamawiającym odrębnej umowy o powierzeniu przetwarzania danych osobowych uczestników szkolenia, zapewnienia dostępu do zaplecza sanitarnego podczas trwania szkolenia, w ramach udzielonego zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do wydania uczestnikowi szkolenia po ukończonym szkoleniu odpowiedniego zaświadczenia, III.Nazwa i kod określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: Kod CPV: 80500000- 9 usługi szkoleniowe IV.Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: dysponują potencjałem technicznym – zajęcia winny być prowadzone w pomieszczeniu przestronnym i przewiewnym, który posiada dostęp do pomieszczeń sanitarnych oraz winien gwarantować w trakcie zajęć wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy oraz p.poż. Sala powinna być wyposażona w pomoce dydaktyczne, umożliwiające prawidłową realizację kształcenia będącego przedmiotem zamówienia oraz sprzęt dostosowany ilościowo i jakościowo do specyfiki szkolenia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawcą może być wyłącznie podmiot uprawniony do występowania w obrocie prawnym, z zamówienia wykluczeni są wykonawcy powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej; b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji; c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika; d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli (Weryfikacja spełnienia warunku: na podstawie załącznika nr 3 do zapytania ofertowego). z zamówienia wykluczone są osoby zatrudnione w instytucjach uczestniczących w realizacji RPO WL 2014-2020 w sytuacji gdy występuje konflikt interesów, o którym mowa w Wytycznych programowych dotyczących systemu wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 w zakresie Europejskiego Funduszu Społecznego. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia stanowiące załączniki do niniejszego zapytania. Oferty Wykonawców, którzy nie przedłożą wymaganych dokumentów i oświadczeń stanowiących załączniki do niniejszego zapytania zostaną uznane za nieważne i nie będą podlegały ocenie. V.Termin związania ofertą. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. VI.Opis sposobu przygotowywania oferty. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Ofertę szkolenia – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego – należy sporządzić czytelnie w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej. Zamawiający dopuszcza składanie korespondencji tylko pisemnie, osobiście lub drogą pocztową/kurierską. Wszelkie zmiany w tekście oferty (przekreślenia, poprawki dopiski) powinny być podpisane lub parafowane przez Wykonawcę, w przeciwnym wypadku nie będą uwzględniane. Oferta Wykonawcy oraz załączniki muszą być podpisane przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy zgodnie z treścią dokumentu określającego status Wykonawcy, bądź treścią załączonego do oferty pełnomocnictwa. Wykonawca składa formularz ofertowy ze wskazaniem ceny za wszystkie elementy stanowiące przedmiot zamówienia. Na ofertę składają się następujące dokumenty i oświadczenia: Formularz ofertowy – stanowiący załącznik nr 1, Wykaz wykonanych usług (Załącznik nr 2), Oświadczenie Dostawcy/Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3), Program szkolenia (Załącznik nr 4), CV wykładowców (Załącznik nr 5), VII.Miejsce oraz termin składania ofert Ofertę należy złożyć w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 im. T. Kościuszki w Krasnymstawie, Biuro Projektu „Nowa Szkoła Zawodowa”, ul. Zamkowa 1, 22-300 Krasnystaw. Ofertę należy złożyć w nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie (paczce). Kopertę (paczkę) należy opisać następująco: Nazwa i adres Wykonawcy Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 im. T. Kościuszki w Krasnymstawie , ul. Zamkowa 1, 22-300 Krasnystaw Biuro Projektu: „Nowa Szkoła Zawodowa” Oferta na realizację szkolenia: „Kurs obsługi programu Płatnik” – nie otwierać przed 17.08.2017r. godz. 10:00 Oferty nie zawierające wymaganych dokumentów i oświadczeń, złożone po terminie lub w innym miejscu nie będą rozpatrywane. Termin złożenia oferty do dnia: 17.08.2017 r. do godziny 10:00 VIII. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie: L.p. Kryterium oceny Sposób oceny 1. Koszt szkolenia – 60% Najniższa cena – 60 pkt. (Cn:Cb) x 100 x 60% gdzie Cn – cena najniższa Cb – cena badana Najkorzystniejsza oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt. 2. Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń będących przedmiotem zamówienia – 40% Liczba przeprowadzonych kursów w zakresie szkolenia będącego przedmiotem zamówienia: - powyżej 2 – 2 punkty - od 3 do 5 – 3 punkty - powyżej 5 – 4 punkty Obliczenie punktów za powyższe kryterium nastąpi wg poniższego wzoru: (Lp: maxLp) x 100 x 40% gdzie: Lp – liczba punktów uzyskanych przez instytucję szkoleniową maxLp – maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać instytucja szkoleniowa IX.Unieważnienie postępowania Zamawiający ma prawo do unieważnienia postępowania, jeżeli wystąpią następujące okoliczności: w postępowaniu wpłynęły wadliwe oferty i nie można usunąć ich wad, w toku postępowania ujawniono niemożliwą do usunięcia wadę postępowania uniemożliwiającą zawarcie zgodnej z Projektem umowy, w postępowaniu doszło do naruszenia zasad określonych w Regulaminie. X.Sposób porozumiewania się z Wykonawcami Osoba do kontaktów: Małgorzata Kiendrak – tel. 721-584-901 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zaproszenia. Wszelkie wyjaśnienia dotyczące niniejszego zapytania przekazywane będą pisemnie, faksem, pocztą e-mail oraz telefonicznie. Wybór Wykonawcy nastąpi z zachowaniem zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania ubiegających się o zamówienie. XI.Inne informacje Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą, który przedstawił ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z wymogami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym. Zamawiający zawiadomi wybranego Wykonawcę o miejscu i terminie podpisania umowy oraz ustali szczegółowy termin realizacji szkolenia. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień umowy w zakresie: a) terminu realizacji umowy; b) harmonogramu realizacji umowy; c) zasad płatności (Zamawiający informuje, że termin płatności wynagrodzenia Wykonawcy uzależniony jest od terminu wpłynięcia na konto Zamawiającego środków przeznaczonych na pokrycie wydatków związanych z realizacją projektu na etapie, w którym uczestniczył w nim Wykonawca i może ulegać opóźnieniom); Wskazane powyżej istotne zmiany postanowień umowy zostaną wprowadzone do umowy pod warunkiem wystąpienia w toku realizacji Projektu okoliczności uzasadniających wprowadzenie zmian w celu należytej realizacji Projektu. Zmiany zostaną wprowadzone w drodze aneksu do umowy bądź zmiany załączników do umowy. Załączniki: Formularz ofertowy - stanowiący Załącznik nr 1, Wykaz wykonanych usług (Załącznik nr 2), Oświadczenie Dostawcy/Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3), Program szkolenia (Załącznik nr 4), CV wykładowców (Załącznik nr 5). Wojciech Maślona Dyrektor Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 im. T. Kościuszki w Krasnymstawie …………………………………………………….. Zamawiający Poprzedni artykuł Następny artykuł